Revolution

English is a West Germanic language in the Indo-European language family, with its earliest forms spoken by the inhabitants of early medieval England. Language family: Indo-European > Germanic > West Germanic > North Sea Germanic ... Native speakers: 360–400

ads

డాకినీస్తోత్రమ్ అథవా కాలీ పావన స్తోత్రం (రుద్రయామళ ఉత్తర తన్త్రే) dakini stotram kali pavana stotram Telugu

 డాకినీస్తోత్రమ్ అథవా కాలీ పావన స్తోత్రం (రుద్రయామళ ఉత్తర తన్త్రే)

డాకినీస్తోత్రమ్ అథవా కాలీ పావన స్తోత్రం (రుద్రయామళ ఉత్తర తన్త్రే) dakini stotram kali pavana stotram Telugu, Kalika Stotram telugu,Kalika Stotram telugu pdf,Kalika devi stotram telugu,Kalika devi stotram in telugu pdf,dakshina Kalika Stotram in telugu pdf,dakshina Kalika Stotram in telugu,Maha Kali,Mahakali Stotra Pdf,Adya stotram in English PDF,Kali Stotra Pdf Download,Kali Stotra Pdf,Bhadrakali Ashtakam meaning, కాళి స్తోత్రం,కాళి స్తోత్రాలు,కాళికా దేవి స్తోత్రాలు,కాళికాదేవి దండకం,శ్రీ కాళీ అష్టోత్తరశతనామావళిః,కాళీ మాత మంత్రం



ఆనన్దభైరవీ ఉవాచ
అథ వక్ష్యే మహాకాల మూలపద్మవివేచనమ్ ।
యత్ కృత్వా అమరో భూత్వా వసేత్ కాలచతుష్టయమ్ ॥ ౧॥

అథ షట్చక్రభేదార్థే భేదినీశక్తిమాశ్రయేత్ ।
ఛేదినీం సర్వగ్రన్థీనాం యోగినీం సముపాశ్రయేత్ ॥ ౨॥

తస్యా మన్త్రాన్ ప్రవక్ష్యామి యేన సిద్ధో భవేన్నరః ।
ఆదౌ శృణు మహామన్త్రం భేదిన్యాః పరం మనుమ్ ॥ ౩॥

ఆదౌ కాలీంసముత్కృత్య బ్రహ్మమన్త్రం తతః పరమ్ ।
దేవ్యాః ప్రణవముద్ధృత్య భేదనీ తదనన్తరమ్ ॥ ౪॥

తతో హి మమ గృహ్ణీయాత్ ప్రాపయ ద్వయమేవ చ ।
చిత్తచఞ్చీశబ్దాన్తే మాం రక్ష యుగ్మమేవ చ ॥ ౫॥

భేదినీ మమ శబ్దాన్తే అకాలమరణం హర ।
హర యుగ్మం స్వం మహాపాపం నమో నమోఽగ్నిజాయయా ॥ ౬॥

ఏతన్మన్త్రం జపేత్తత్ర డాకినీరక్షసి ప్రభో ।
ఆదౌ ప్రణవముద్ధృత్య బ్రహ్మమన్త్రం తతః పరమ్ ॥ ౭॥

శామ్భవీతి తతశ్చోక్త్వా బ్రాహ్మణీతి పదం తతః ।
మనోనివేశం కురుతే తారయేతి ద్విధాపదమ్ ॥ ౮॥

ఛేదినీపదముద్ధృత్య మమ మానసశబ్దతః ।
మహాన్ధకారముద్ధృత్య ఛేదయేతి ద్విధాపదమ్ ॥ ౯॥

స్వాహాన్తం మనుముద్ధృత్య జపేన్మూలామ్బుజే సుధీః ।
ఏతన్మన్త్రప్రసాదేన జీవన్ముక్తో భవేన్నరః ॥ ౧౦॥

తథా స్త్రీయోగినీమన్త్రం జపేత్తత్రైవ శఙ్కర ।
ఓం ఘోరరూపిణిపదం సర్వవ్యాపిని శఙ్కర ॥ ౧౧॥

మహాయోగిని మే పాపం శోకం రోగం హరేతి చ ।
విపక్షం ఛేదయేత్యుక్త్వా యోగం మయ్యర్పయ ద్వయమ్ ॥ ౧౨॥

స్వాహాన్తం మనుముద్ధృత్య జపాద్యోగీ భవేన్నరః ।
ఖేచరత్వం సమాప్నోతి యోగాభ్యాసేన యోగిరాట్ ॥ ౧౩॥

డాకినీం బ్రహ్మణా యుక్తాం మూలే ధ్యాత్వా పునః పునః ।
జపేన్మన్త్రం సదాయోగీ బ్రహ్మమన్త్రేణ యోగవిత్ ॥ ౧౪॥

బ్రహ్మమన్త్రం ప్రవక్ష్యామి తజ్జాపేనాపి యోగిరాట్ ।
బ్రహ్మమన్త్రప్రసాదేన జడో యోగీ న సంశయః ॥ ౧౫॥

ప్రణవత్రయముద్ధృత్య దీర్ఘప్రణవయుగ్మకమ్ ।
తదన్తే ప్రణవత్రీణి బ్రహ్మ బ్రహ్మ త్రయం త్రయమ్ ॥ ౧౬॥

సర్వసిద్ధిపదస్యాన్తే పాలయేతి చ మాం పదమ్ ।
సత్త్వం గుణో రక్ష రక్ష మాయాస్వాహాపదం జపేత్ ॥ ౧౭॥

డాకినీమన్త్రరాజఞ్చ శృణుష్వ పరమేశ్వర ।
యజ్జప్త్వా డాకినీ వశ్యా త్రైలోక్యస్థితిపాలకాః ॥ ౧౮॥

యో జపేత్ డాకినీమన్త్రం చైతన్యా కుణ్డలీ ఝటిత్ ।
అనాయాసేన సిద్ధిః స్యాత్ పరమాత్మప్రదర్శనమ్ ॥ ౧౯॥

మాయాత్రయం సముద్ధృత్య ప్రణవైకం తతః పరమ్ ।
డాకిన్యన్తే మహాశబ్దం డాకిన్యమ్బపదం తతః ॥ ౨౦॥

పునః ప్రణవముద్ధృత్య మాయాత్రయం తతః పరమ్ ।
మమ యోగసిద్ధిమన్తే సాధయేతి ద్విధాపదమ్ ॥ ౨౧॥

మనుముద్ధృత్య దేవేశి జపాద్యోగీ భవేజ్జడః ।
జప్త్వా సమ్పూజయేన్మన్త్రీ పురశ్చరణసిద్ధయే ॥ ౨౨॥

సర్వత్ర చిత్తసామ్యేన ద్రవ్యాదివివిధాని చ ।
పూజయిత్వా మూలపద్మే చిత్తోపకరణేన చ ॥ ౨౩॥

తతో మానసజాపఞ్చ స్తోత్రఞ్చ కాలిపావనమ్ ।
పఠిత్వా యోగిరాట్ భూత్త్వా వసేత్ షట్చక్రవేశ్మని ॥ ౨౪॥

శక్తియుక్తం విధిం యస్తు స్తౌతి నిత్యం మహేశ్వర ।
తస్యైవ పాలనార్థాయ మమ యన్త్రం మహీతలే ॥ ౨౫॥

తత్ స్తోత్రం శృణు యోగార్థం సావధానావధారయ ।
ఏతత్స్తోత్రప్రసాదేన మహాలయవశో భవేత్ ॥ ౨౬॥

బ్రహ్మాణం హంససఙ్ఘాయుతశరణవదావాహనం దేవవక్త్ర।
    విద్యాదానైకహేతుం తిమిచరనయనాగ్నీన్దుఫుల్లారవిన్దమ్
వాగీశం వాగ్గతిస్థం మతిమతవిమలం బాలార్కం చారువర్ణమ్ ।
    డాకిన్యాలిఙ్గితం తం సురనరవరదం భావయేన్మూలపద్మే ॥ ౨౭॥

నిత్యాం బ్రహ్మపరాయణాం సుఖమయీం ధ్యాయేన్ముదా డాకినీ।
    రక్తాం గచ్ఛవిమోహినీం కులపథే జ్ఞానాకులజ్ఞానినీమ్ ।
మూలామ్భోరుహమధ్యదేశనికటే భూవిమ్బమధ్యే ప్రభా।
    హేతుస్థాం గతిమోహినీం శ్రుతిభుజాం విద్యాం భవాహ్లాదినీమ్ ॥ ౨౮॥

విద్యావాస్తవమాలయా గలతలప్రాలమ్బశోభాకరా।
    ధ్యాత్వా మూలనికేతనే నిజకులే యః స్తౌతి భక్త్యా సుధీః ।
నానాకారవికారసారకిరణాం కర్త్రీ విధో యోగినా।
    ముఖ్యాం ముఖ్యజనస్థితాం స్థితిమతిం సత్త్వాశ్రితామాశ్రయే ॥ ౨౯॥

యా దేవీ నవడాకినీ స్వరమణీ విజ్ఞానినీ మోహినీ ।
    మాం పాతు పిరయకామినీ భవవిధేరానన్దసిన్ధూద్భవా ।
మే మూలం గుణభాసినీ ప్రచయతు శ్రీః కీతీచక్రం హి మా।
    నిత్యా సిద్ధిగుణోదయా సురదయా శ్రీసంజ్ఞయా మోహితా ॥ ౩౦॥

తన్మధ్యే పరమాకలా కులఫలా బాణప్రకాణ్డాకరా
    రాకా రాశషసాదశా శశిఘటా లోలామలా కోమలా ।
సా మాతా నవమాలినీ మమ కులం మూలామ్బుజం సర్వదా ।
    సా దేవీ లవరాకిణీ కలిఫలోల్లాసైకబీజాన్తరా ॥ ౩౧॥

ధాత్రీ ధైర్యవతీ సతీ మధుమతీ విద్యావతీ భారతీ ।
    కల్యాణీ కులకన్యకాధరనరారూపా హి సూక్ష్మాస్పదా ।
మోక్షస్థా స్థితిపూజితా స్థితిగతా మాతా శుభా యోగినా।
    నౌమి శ్రీభవికాశయాం శమనగాం గీతోద్గతాం గోపనామ్ ॥ ౩౨॥

కల్కేశీం కులపణ్డితాం కులపథగ్రన్థిక్రియాచ్ఛేదినీ।
    నిత్యాం తాం గుణపణ్డితాం ప్రచపలాం మాలాశతార్కారుణామ్ ।
విద్యాం చణ్డగుణోదయాం సముదయాం త్రైలోక్యరక్షాక్షరా।
    బ్రహ్మజ్ఞాననివాసినీం సితశుభానన్దైకబీజోద్గతామ్ ॥ ౩౩॥

గీతార్థానుభవపిరయాం సకలయా సిద్ధప్రభాపాటలామ్ ।
కామాఖ్యాం ప్రభజామి జన్మనిలయాం హేతుపిరయాం సత్క్రియామ్ ।
సిద్ధౌ సాధనతత్పరం పరతరం సాకారరూపాయితామ్ ॥ ౩౪॥

బ్రహ్మజ్ఞానం నిదానం గుణనిధినయనం కారణానన్దయానమ్ ।
బ్రహ్మాణం బ్రహ్మబీజం రజనిజయజనం యాగకార్యానురాగమ్ ॥ ౩౫॥

శోకాతీతం వినీతం నరజలవచనం సర్వవిద్యావిధిజ్ఞమ్ ।
సారాత్ సారం తరుం తం సకలతిమిరహం హంసగం పూజయామి ॥ ౩౬॥

ఏతత్సమ్బన్ధమార్గం నవనవదలగం వేదవేదాఙ్గవిజ్ఞమ్ ।
మూలామ్భోజప్రకాశం తరుణరవిశశిప్రోన్నతాకారసారమ్ ॥ ౩౭॥

భావాఖ్యం భావసిద్ధం జయజయదవిధిం ధ్యానగమ్యం పురాణమ్
పారాఖ్యం పారణాయం పరజనజనితం బ్రహ్మరూపం భజామి ॥ ౩౮॥

డాకినీసహితం బ్రహ్మధ్యానం కృత్వా పఠేత్ స్తవమ్ ।
పఠనాద్ ధారణాన్మన్త్రీ యోగినాం సఙ్గతిర్భవేత్ ॥ ౩౯॥

ఏతత్పఠనమాత్రేణ మహాపాతకనాశనమ్ ।
ఏకరూపం జగన్నాథం విశాలనయనామ్బుజమ్ ॥ ౪౦॥

ఏవం ధ్యాత్వా పఠేత్ స్తోత్రం పఠిత్వా యోగిరాడ్ భవేత్ ॥ ౪౧॥

ఇతి శ్రీరుద్రయామలే ఉత్తరతన్త్రే మహాతన్త్రోద్దీపనే సిద్ధమన్త్రప్రకరణే షట్చక్రసిద్ధిసాధనే భైరవభైరవీసంవాదే డాకినీ స్తోత్రం సమ్పూర్ణమ్




No comments:

Post a Comment