డాకినీస్తోత్రమ్ అథవా కాలీ పావన స్తోత్రం (రుద్రయామళ ఉత్తర తన్త్రే)
ఆనన్దభైరవీ ఉవాచ
అథ వక్ష్యే మహాకాల మూలపద్మవివేచనమ్ ।
యత్ కృత్వా అమరో భూత్వా వసేత్ కాలచతుష్టయమ్ ॥ ౧॥
అథ షట్చక్రభేదార్థే భేదినీశక్తిమాశ్రయేత్ ।
ఛేదినీం సర్వగ్రన్థీనాం యోగినీం సముపాశ్రయేత్ ॥ ౨॥
తస్యా మన్త్రాన్ ప్రవక్ష్యామి యేన సిద్ధో భవేన్నరః ।
ఆదౌ శృణు మహామన్త్రం భేదిన్యాః పరం మనుమ్ ॥ ౩॥
ఆదౌ కాలీంసముత్కృత్య బ్రహ్మమన్త్రం తతః పరమ్ ।
దేవ్యాః ప్రణవముద్ధృత్య భేదనీ తదనన్తరమ్ ॥ ౪॥
తతో హి మమ గృహ్ణీయాత్ ప్రాపయ ద్వయమేవ చ ।
చిత్తచఞ్చీశబ్దాన్తే మాం రక్ష యుగ్మమేవ చ ॥ ౫॥
భేదినీ మమ శబ్దాన్తే అకాలమరణం హర ।
హర యుగ్మం స్వం మహాపాపం నమో నమోఽగ్నిజాయయా ॥ ౬॥
ఏతన్మన్త్రం జపేత్తత్ర డాకినీరక్షసి ప్రభో ।
ఆదౌ ప్రణవముద్ధృత్య బ్రహ్మమన్త్రం తతః పరమ్ ॥ ౭॥
శామ్భవీతి తతశ్చోక్త్వా బ్రాహ్మణీతి పదం తతః ।
మనోనివేశం కురుతే తారయేతి ద్విధాపదమ్ ॥ ౮॥
ఛేదినీపదముద్ధృత్య మమ మానసశబ్దతః ।
మహాన్ధకారముద్ధృత్య ఛేదయేతి ద్విధాపదమ్ ॥ ౯॥
స్వాహాన్తం మనుముద్ధృత్య జపేన్మూలామ్బుజే సుధీః ।
ఏతన్మన్త్రప్రసాదేన జీవన్ముక్తో భవేన్నరః ॥ ౧౦॥
తథా స్త్రీయోగినీమన్త్రం జపేత్తత్రైవ శఙ్కర ।
ఓం ఘోరరూపిణిపదం సర్వవ్యాపిని శఙ్కర ॥ ౧౧॥
మహాయోగిని మే పాపం శోకం రోగం హరేతి చ ।
విపక్షం ఛేదయేత్యుక్త్వా యోగం మయ్యర్పయ ద్వయమ్ ॥ ౧౨॥
స్వాహాన్తం మనుముద్ధృత్య జపాద్యోగీ భవేన్నరః ।
ఖేచరత్వం సమాప్నోతి యోగాభ్యాసేన యోగిరాట్ ॥ ౧౩॥
డాకినీం బ్రహ్మణా యుక్తాం మూలే ధ్యాత్వా పునః పునః ।
జపేన్మన్త్రం సదాయోగీ బ్రహ్మమన్త్రేణ యోగవిత్ ॥ ౧౪॥
బ్రహ్మమన్త్రం ప్రవక్ష్యామి తజ్జాపేనాపి యోగిరాట్ ।
బ్రహ్మమన్త్రప్రసాదేన జడో యోగీ న సంశయః ॥ ౧౫॥
ప్రణవత్రయముద్ధృత్య దీర్ఘప్రణవయుగ్మకమ్ ।
తదన్తే ప్రణవత్రీణి బ్రహ్మ బ్రహ్మ త్రయం త్రయమ్ ॥ ౧౬॥
సర్వసిద్ధిపదస్యాన్తే పాలయేతి చ మాం పదమ్ ।
సత్త్వం గుణో రక్ష రక్ష మాయాస్వాహాపదం జపేత్ ॥ ౧౭॥
డాకినీమన్త్రరాజఞ్చ శృణుష్వ పరమేశ్వర ।
యజ్జప్త్వా డాకినీ వశ్యా త్రైలోక్యస్థితిపాలకాః ॥ ౧౮॥
యో జపేత్ డాకినీమన్త్రం చైతన్యా కుణ్డలీ ఝటిత్ ।
అనాయాసేన సిద్ధిః స్యాత్ పరమాత్మప్రదర్శనమ్ ॥ ౧౯॥
మాయాత్రయం సముద్ధృత్య ప్రణవైకం తతః పరమ్ ।
డాకిన్యన్తే మహాశబ్దం డాకిన్యమ్బపదం తతః ॥ ౨౦॥
పునః ప్రణవముద్ధృత్య మాయాత్రయం తతః పరమ్ ।
మమ యోగసిద్ధిమన్తే సాధయేతి ద్విధాపదమ్ ॥ ౨౧॥
మనుముద్ధృత్య దేవేశి జపాద్యోగీ భవేజ్జడః ।
జప్త్వా సమ్పూజయేన్మన్త్రీ పురశ్చరణసిద్ధయే ॥ ౨౨॥
సర్వత్ర చిత్తసామ్యేన ద్రవ్యాదివివిధాని చ ।
పూజయిత్వా మూలపద్మే చిత్తోపకరణేన చ ॥ ౨౩॥
తతో మానసజాపఞ్చ స్తోత్రఞ్చ కాలిపావనమ్ ।
పఠిత్వా యోగిరాట్ భూత్త్వా వసేత్ షట్చక్రవేశ్మని ॥ ౨౪॥
శక్తియుక్తం విధిం యస్తు స్తౌతి నిత్యం మహేశ్వర ।
తస్యైవ పాలనార్థాయ మమ యన్త్రం మహీతలే ॥ ౨౫॥
తత్ స్తోత్రం శృణు యోగార్థం సావధానావధారయ ।
ఏతత్స్తోత్రప్రసాదేన మహాలయవశో భవేత్ ॥ ౨౬॥
బ్రహ్మాణం హంససఙ్ఘాయుతశరణవదావాహనం దేవవక్త్ర।
విద్యాదానైకహేతుం తిమిచరనయనాగ్నీన్దుఫుల్లారవిన్దమ్
వాగీశం వాగ్గతిస్థం మతిమతవిమలం బాలార్కం చారువర్ణమ్ ।
డాకిన్యాలిఙ్గితం తం సురనరవరదం భావయేన్మూలపద్మే ॥ ౨౭॥
నిత్యాం బ్రహ్మపరాయణాం సుఖమయీం ధ్యాయేన్ముదా డాకినీ।
రక్తాం గచ్ఛవిమోహినీం కులపథే జ్ఞానాకులజ్ఞానినీమ్ ।
మూలామ్భోరుహమధ్యదేశనికటే భూవిమ్బమధ్యే ప్రభా।
హేతుస్థాం గతిమోహినీం శ్రుతిభుజాం విద్యాం భవాహ్లాదినీమ్ ॥ ౨౮॥
విద్యావాస్తవమాలయా గలతలప్రాలమ్బశోభాకరా।
ధ్యాత్వా మూలనికేతనే నిజకులే యః స్తౌతి భక్త్యా సుధీః ।
నానాకారవికారసారకిరణాం కర్త్రీ విధో యోగినా।
ముఖ్యాం ముఖ్యజనస్థితాం స్థితిమతిం సత్త్వాశ్రితామాశ్రయే ॥ ౨౯॥
యా దేవీ నవడాకినీ స్వరమణీ విజ్ఞానినీ మోహినీ ।
మాం పాతు పిరయకామినీ భవవిధేరానన్దసిన్ధూద్భవా ।
మే మూలం గుణభాసినీ ప్రచయతు శ్రీః కీతీచక్రం హి మా।
నిత్యా సిద్ధిగుణోదయా సురదయా శ్రీసంజ్ఞయా మోహితా ॥ ౩౦॥
తన్మధ్యే పరమాకలా కులఫలా బాణప్రకాణ్డాకరా
రాకా రాశషసాదశా శశిఘటా లోలామలా కోమలా ।
సా మాతా నవమాలినీ మమ కులం మూలామ్బుజం సర్వదా ।
సా దేవీ లవరాకిణీ కలిఫలోల్లాసైకబీజాన్తరా ॥ ౩౧॥
ధాత్రీ ధైర్యవతీ సతీ మధుమతీ విద్యావతీ భారతీ ।
కల్యాణీ కులకన్యకాధరనరారూపా హి సూక్ష్మాస్పదా ।
మోక్షస్థా స్థితిపూజితా స్థితిగతా మాతా శుభా యోగినా।
నౌమి శ్రీభవికాశయాం శమనగాం గీతోద్గతాం గోపనామ్ ॥ ౩౨॥
కల్కేశీం కులపణ్డితాం కులపథగ్రన్థిక్రియాచ్ఛేదినీ।
నిత్యాం తాం గుణపణ్డితాం ప్రచపలాం మాలాశతార్కారుణామ్ ।
విద్యాం చణ్డగుణోదయాం సముదయాం త్రైలోక్యరక్షాక్షరా।
బ్రహ్మజ్ఞాననివాసినీం సితశుభానన్దైకబీజోద్గతామ్ ॥ ౩౩॥
గీతార్థానుభవపిరయాం సకలయా సిద్ధప్రభాపాటలామ్ ।
కామాఖ్యాం ప్రభజామి జన్మనిలయాం హేతుపిరయాం సత్క్రియామ్ ।
సిద్ధౌ సాధనతత్పరం పరతరం సాకారరూపాయితామ్ ॥ ౩౪॥
బ్రహ్మజ్ఞానం నిదానం గుణనిధినయనం కారణానన్దయానమ్ ।
బ్రహ్మాణం బ్రహ్మబీజం రజనిజయజనం యాగకార్యానురాగమ్ ॥ ౩౫॥
శోకాతీతం వినీతం నరజలవచనం సర్వవిద్యావిధిజ్ఞమ్ ।
సారాత్ సారం తరుం తం సకలతిమిరహం హంసగం పూజయామి ॥ ౩౬॥
ఏతత్సమ్బన్ధమార్గం నవనవదలగం వేదవేదాఙ్గవిజ్ఞమ్ ।
మూలామ్భోజప్రకాశం తరుణరవిశశిప్రోన్నతాకారసారమ్ ॥ ౩౭॥
భావాఖ్యం భావసిద్ధం జయజయదవిధిం ధ్యానగమ్యం పురాణమ్
పారాఖ్యం పారణాయం పరజనజనితం బ్రహ్మరూపం భజామి ॥ ౩౮॥
డాకినీసహితం బ్రహ్మధ్యానం కృత్వా పఠేత్ స్తవమ్ ।
పఠనాద్ ధారణాన్మన్త్రీ యోగినాం సఙ్గతిర్భవేత్ ॥ ౩౯॥
ఏతత్పఠనమాత్రేణ మహాపాతకనాశనమ్ ।
ఏకరూపం జగన్నాథం విశాలనయనామ్బుజమ్ ॥ ౪౦॥
ఏవం ధ్యాత్వా పఠేత్ స్తోత్రం పఠిత్వా యోగిరాడ్ భవేత్ ॥ ౪౧॥
ఇతి శ్రీరుద్రయామలే ఉత్తరతన్త్రే మహాతన్త్రోద్దీపనే సిద్ధమన్త్రప్రకరణే షట్చక్రసిద్ధిసాధనే భైరవభైరవీసంవాదే డాకినీ స్తోత్రం సమ్పూర్ణమ్
No comments:
Post a Comment