Revolution

English is a West Germanic language in the Indo-European language family, with its earliest forms spoken by the inhabitants of early medieval England. Language family: Indo-European > Germanic > West Germanic > North Sea Germanic ... Native speakers: 360–400

ads

తారా శతనామ స్తోత్రం (బృహన్నీలా తంత్రం) Tara Shatanama stotram Telugu

 తారా శతనామ స్తోత్రం (బృహన్నీలా తంత్రం)

తారా శతనామ స్తోత్రం (బృహన్నీలా తంత్రం) Tara Shatanama stotram Telugu, Tara Devi Mantra In Telugu pdf,Tara stotram in bengali pdf,Tara Stotram Pdf,Tara Stotram In bengali,Maa Tara Stotram in Hindi,Tara Devi Stotram In Telugu,Tara Ashtakam,Tara Kavach,Maa Tara Mantra,




శ్రీదేవ్యువాచ ।

సర్వం సంసూచితం దేవ నామ్నాం శతం మహేశ్వర ।
యత్నైః శతైర్మహాదేవ మయి నాత్ర ప్రకాశితమ్ ॥ ౧॥

పఠిత్వా పరమేశాన హఠాత్ సిద్ధ్యతి సాధకః ।
నామ్నాం శతం మహాదేవ కథయస్వ సమాసతః ॥ ౨॥

శ్రీభైరవ ఉవాచ ।

శృణు దేవి ప్రవక్ష్యామి భక్తానాం హితకారకమ్ ।
యజ్జ్ఞాత్వా సాధకాః సర్వే జీవన్ముక్తిముపాగతాః ॥ ౩॥

కృతార్థాస్తే హి విస్తీర్ణా యాన్తి దేవీపురే స్వయమ్ ।
నామ్నాం శతం ప్రవక్ష్యామి జపాత్ స(అ)ర్వజ్ఞదాయకమ్ ॥ ౪॥

నామ్నాం సహస్రం సంత్యజ్య నామ్నాం శతం పఠేత్ సుధీః ।
కలౌ నాస్తి మహేశాని కలౌ నాన్యా గతిర్భవేత్ ॥ ౫॥

శృణు సాధ్వి వరారోహే శతం నామ్నాం పురాతనమ్ ।
సర్వసిద్ధికరం పుంసాం సాధకానాం సుఖప్రదమ్ ॥ ౬॥

తారిణీ తారసంయోగా మహాతారస్వరూపిణీ ।
తారకప్రాణహర్త్రీ చ తారానన్దస్వరూపిణీ ॥ ౭॥

మహానీలా మహేశానీ మహానీలసరస్వతీ ।
ఉగ్రతారా సతీ సాధ్వీ భవానీ భవమోచినీ ॥ ౮॥

మహాశఙ్ఖరతా భీమా శాఙ్కరీ శఙ్కరప్రియా ।
మహాదానరతా చణ్డీ చణ్డాసురవినాశినీ ॥ ౯॥

చన్ద్రవద్రూపవదనా చారుచన్ద్రమహోజ్జ్వలా ।
ఏకజటా కురఙ్గాక్షీ వరదాభయదాయినీ ॥ ౧౦॥

మహాకాలీ మహాదేవీ గుహ్యకాలీ వరప్రదా ।
మహాకాలరతా సాధ్వీ మహైశ్వర్యప్రదాయినీ ॥ ౧౧॥

ముక్తిదా స్వర్గదా సౌమ్యా సౌమ్యరూపా సురారిహా ।
శఠవిజ్ఞా మహానాదా కమలా బగలాముఖీ ॥ ౧౨॥

మహాముక్తిప్రదా కాలీ కాలరాత్రిస్వరూపిణీ ।
సరస్వతీ సరిచ్శ్రేష్ఠా స్వర్గఙ్గా స్వర్గవాసినీ ॥ ౧౩॥

హిమాలయసుతా కన్యా కన్యారూపవిలాసినీ ।
శవోపరిసమాసీనా ముణ్డమాలావిభూషితా ॥ ౧౪॥

దిగమ్బరా పతిరతా విపరీతరతాతురా ।
రజస్వలా రజఃప్రీతా స్వయమ్భూకుసుమప్రియా ॥ ౧౫॥

స్వయమ్భూకుసుమప్రాణా స్వయమ్భూకుసుమోత్సుకా ।
శివప్రాణా శివరతా శివదాత్రీ శివాసనా ॥ ౧౬॥

అట్టహాసా ఘోరరూపా నిత్యానన్దస్వరూపిణీ ।
మేఘవర్ణా కిశోరీ చ యువతీస్తనకుఙ్కుమా ॥ ౧౭॥

ఖర్వా ఖర్వజనప్రీతా మణిభూషితమణ్డనా ।
కిఙ్కిణీశబ్దసంయుక్తా నృత్యన్తీ రక్తలోచనా ॥ ౧౮॥

కృశాఙ్గీ కృసరప్రీతా శరాసనగతోత్సుకా ।
కపాలఖర్పరధరా పఞ్చాశన్ముణ్డమాలికా ॥ ౧౯॥

హవ్యకవ్యప్రదా తుష్టిః పుష్టిశ్చైవ వరాఙ్గనా ।
శాన్తిః క్షాన్తిర్మనో బుద్ధిః సర్వబీజస్వరూపిణీ ॥ ౨౦॥

ఉగ్రాపతారిణీ తీర్ణా నిస్తీర్ణగుణవృన్దకా ।
రమేశీ రమణీ రమ్యా రామానన్దస్వరూపిణీ ॥ ౨౧॥

రజనీకరసమ్పూర్ణా రక్తోత్పలవిలోచనా ।
ఇతి తే కథితం దివ్యం శతం నామ్నాం మహేశ్వరి ॥ ౨౨॥

ప్రపఠేద్ భక్తిభావేన తారిణ్యాస్తారణక్షమమ్ ।
సర్వాసురమహానాదస్తూయమానమనుత్తమమ్ ॥ ౨౩॥

షణ్మాసాద్ మహదైశ్వర్యం లభతే పరమేశ్వరి ।
భూమికామేన జప్తవ్యం వత్సరాత్తాం లభేత్ ప్రియే ॥ ౨౪॥

ధనార్థీ ప్రాప్నుయాదర్థం మోక్షార్థీ మోక్షమాప్నుయాత్ ।
దారార్థీ ప్రాప్నుయాద్ దారాన్ సర్వాగమ(పురో?ప్రచో)దితాన్ ॥ ౨౫॥

అష్టమ్యాం చ శతావృత్త్యా ప్రపఠేద్ యది మానవః ।
సత్యం సిద్ధ్యతి దేవేశి సంశయో నాస్తి కశ్చన ॥ ౨౬॥

ఇతి సత్యం పునః సత్యం సత్యం సత్యం మహేశ్వరి ।
అస్మాత్ పరతరం నాస్తి స్తోత్రమధ్యే న సంశయః ॥ ౨౭॥

నామ్నాం శతం పఠేద్ మన్త్రం సంజప్య భక్తిభావతః ।
ప్రత్యహం ప్రపఠేద్ దేవి యదీచ్ఛేత్ శుభమాత్మనః ॥ ౨౮॥

ఇదానీం కథయిష్యామి విద్యోత్పత్తిం వరాననే ।
యేన విజ్ఞానమాత్రేణ విజయీ భువి జాయతే ॥ ౨౯॥

యోనిబీజత్రిరావృత్త్యా మధ్యరాత్రౌ వరాననే ।
అభిమన్త్ర్య జలం స్నిగ్ధం అష్టోత్తరశతేన చ ॥ ౩౦॥

తజ్జలం తు పిబేద్ దేవి షణ్మాసం జపతే యది ।
సర్వవిద్యామయో భూత్వా మోదతే పృథివీతలే ॥ ౩౧॥

శక్తిరూపాం మహాదేవీం శృణు హే నగనన్దిని ।
వైష్ణవః శైవమార్గో వా శాక్తో వా గాణపోఽపి వా ॥ ౩౨॥

తథాపి శక్తేరాధిక్యం శృణు భైరవసున్దరి ।
సచ్చిదానన్దరూపాచ్చ సకలాత్ పరమేశ్వరాత్ ॥ ౩౩॥

శక్తిరాసీత్ తతో నాదో నాదాద్ బిన్దుస్తతః పరమ్ ।
అథ బిన్ద్వాత్మనః కాలరూపబిన్దుకలాత్మనః ॥ ౩౪॥

జాయతే చ జగత్సర్వం సస్థావరచరాత్మకమ్ ।
శ్రోతవ్యః స చ మన్తవ్యో నిర్ధ్యాతవ్యః స ఏవ హి ॥ ౩౫॥

సాక్షాత్కార్యశ్చ దేవేశి ఆగమైర్వివిధైః శివే ।
శ్రోతవ్యః శ్రుతివాక్యేభ్యో మన్తవ్యో మననాదిభిః ॥ ౩౬॥

ఉపపత్తిభిరేవాయం ధ్యాతవ్యో గురుదేశతః ।
తదా స ఏవ సర్వాత్మా ప్రత్యక్షో భవతి క్షణాత్ ॥ ౩౭॥

తస్మిన్ దేవేశి ప్రత్యక్షే శృణుష్వ పరమేశ్వరి ।
భావైర్బహువిధైర్దేవి భావస్తత్రాపి నీయతే ॥ ౩౮॥

భక్తేభ్యో నానాఘాసేభ్యో గవి చైకో యథా రసః ।
సదుగ్ధాఖ్యసంయోగే నానాత్వం లభతే ప్రియే ॥ ౩౯॥

తృణేన జాయతే దేవి రసస్తస్మాత్ పరో రసః ।
తస్మాత్ దధి తతో హవ్యం తస్మాదపి రసోదయః ॥ ౪౦॥

స ఏవ కారణం తత్ర తత్కార్యం స చ లక్ష్యతే ।
దృశ్యతే చ మహాదే(వ?వి)న కార్యం న చ కారణమ్ ॥ ౪౧॥

తథైవాయం స ఏవాత్మా నానావిగ్రహయోనిషు ।
జాయతే చ తతో జాతః కాలభేదో హి భావ్యతే ॥ ౪౨॥

స జాతః స మృతో బద్ధః స ముక్తః స సుఖీ పుమాన్ ।
స వృద్ధః స చ విద్వాంశ్చ న స్త్రీ పుమాన్ నపుంసకః ॥ ౪౩॥

నానాధ్యాససమాయోగాదాత్మనా జాయతే శివే ।
ఏక ఏవ స ఏవాత్మా సర్వరూపః సనాతనః ॥ ౪౪॥

అవ్యక్తశ్చ స చ వ్యక్తః ప్రకృత్యా జ్ఞాయతే ధ్రువమ్ ।
తస్మాత్ ప్రకృతియోగేన వినా న జ్ఞాయతే క్వచిత్ ॥ ౪౫॥

వినా ఘటత్వయోగేన న ప్రత్యక్షో యథా ఘటః ।
ఇతరాద్ భిద్యమానోఽపి స భేదముపగచ్ఛతి ॥ ౪౬॥

మాం వినా పురుషే భేదో న చ యాతి కథఞ్చన ।
న ప్రయోగైర్న చ జ్ఞానైర్న శ్రుత్యా న గురుక్రమైః ॥ ౪౭॥

న స్నానైస్తర్పణైర్వాపి నచ దానైః కదాచన ।
ప్రకృత్యా జ్ఞాయతే హ్యాత్మా ప్రకృత్యా లుప్యతే పుమాన్ ॥ ౪౮॥

ప్రకృత్యాధిష్ఠితం సర్వం ప్రకృత్యా వఞ్చితం జగత్ ।
ప్రకృత్యా భేదమాప్నోతి ప్రకృత్యాభేదమాప్నుయాత్ ॥ ౪౯॥

నరస్తు ప్రకృతిర్నైవ న పుమాన్ పరమేశ్వరః ।
ఇతి తే కథితం తత్త్వం సర్వసారమనోరమమ్ ॥ ౫౦॥

ఇతి శ్రీబృహన్నీలతన్త్రే భైరవభైరవీసంవాదే తారాశతనామ
తత్త్వసారనిరూపణం వింశః పటలః ॥ ౨౦॥




No comments:

Post a Comment