Revolution

English is a West Germanic language in the Indo-European language family, with its earliest forms spoken by the inhabitants of early medieval England. Language family: Indo-European > Germanic > West Germanic > North Sea Germanic ... Native speakers: 360–400

ads

ప్రహ్లాద కృత గణేశ స్తోత్రం prahlada krutha Ganesha stotram

ప్రహ్లాద కృత గణేశ స్తోత్రం

ప్రహ్లాద కృత గణేశ స్తోత్రం prahlada krutha Ganesha stotram, వినాయక స్తోత్రాలు,గణపతి స్తోత్రాలు,గణేశ స్తోత్రాలు,గణేష స్తోత్రాలు, వినాయక స్తోత్రం,గణపతి స్తోత్రం,గణేశ స్తోత్రం,గణేష స్తోత్రం,  vinayaka swamy stotram in telugu,vinayaka stotram telugu,vinayaka stotram telugu lo,vinayaka stotram telugu lo kavali,vinayaka stotram telugu mp3,vinayaka stotram shatanamavali telugu,vinayaka runa vimochana stotram telugu,



 శ్రీ గణేశాయ నమః ।
అధునా శృణు దేవస్య సాధనం యోగదం పరమ్ ।
సాధయిత్వా స్వయం యోగీ భవిష్యసి న సంశయః ॥ ౧॥

స్వానన్దః స్వవిహారేణ సంయుక్తశ్చ విశేషతః ।
సర్వసంయోగకారిత్వాద్ గణేశో మాయయా యుతః ॥ ౨॥

విహారేణ విహీనశ్చాఽయోగో నిర్మాయికః స్మృతః ।
సంయోగాభేద హీనత్వాద్ భవహా గణనాయకః ॥ ౩॥

సంయోగాఽయోగయోర్యోగః పూర్ణయోగస్త్వయోగినః ।
ప్రహ్లాద గణనాథస్తు పూర్ణో బ్రహ్మమయః పరః ॥ ౪॥

యోగేన తం గణాధీశం ప్రాప్నువన్తశ్చ దైత్యప ।
బుద్ధిః సా పఞ్చధా జాతా చిత్తరూపా స్వభావతః ॥ ౫॥

తస్య మాయా ద్విధా ప్రోక్తా ప్రాప్నువన్తీహ యోగినః ।
తం విద్ధి పూర్ణభావేన సంయోగాఽయోగర్వజితః ॥ ౬॥

క్షిప్తం మూఢం చ విక్షిప్తమేకాగ్రం చ నిరోధకమ్ ।
పఞ్చధా చిత్తవృత్తిశ్చ సా మాయా గణపస్య వై ॥ ౭॥

క్షిప్తం మూఢం చ చిత్తం చ యత్కర్మణి చ వికర్మణి ।
సంస్థితం తేన విశ్వం వై చలతి స్వ-స్వభావతః ॥ ౮॥

అకర్మణి చ విక్షిప్తం చిత్తం జానీహి మానద!।
తేన మోక్షమవాప్నోతి శుక్లగత్యా న సంశయః ॥ ౯॥

ఏకాగ్రమష్టధా చిత్తం తదేవైకాత్మధారకమ్ ।
సమ్ప్రజ్ఞాత సమాధిస్థమ్ జానీహి సాధుసత్తమ ॥ ౧౦॥

నిరోధసంజ్ఞితం చిత్తం నివృత్తిరూపధారకమ్ ।
అసమ్ప్రజ్ఞాతయోగస్థం జానీహి యోగసేవయా ॥ ౧౧॥

సిద్ధిర్నానావిధా ప్రోక్తా భ్రాన్తిదా తత్ర సమ్మతా ।
మాయా సా గణనాథస్య త్యక్తవ్యా యోగసేవయా ॥ ౧౨॥

పఞ్చధా చిత్తవృత్తిశ్చ బుద్ధిరూపా ప్రకీర్తితా ।
సిద్ధ్యర్థం సర్వలోకాశ్చ భ్రమయుక్తా భవన్త్యతః ॥ ౧౩॥

ధర్మా-ఽర్థ-కామ-మోక్షాణాం సిద్ధిర్భిన్నా ప్రకీర్తితా ।
బ్రహ్మభూతకరీ సిద్ధిస్త్యక్తవ్యా పంచధా సదా ॥ ౧౪॥

మోహదా సిద్ధిరత్యన్తమోహధారకతాం గతా ।
బుద్ధిశ్చైవ స సర్వత్ర తాభ్యాం ఖేలతి విఘ్నపః ॥ ౧౫॥

బుద్ధ్యా యద్ బుద్ధ్యతే తత్ర పశ్చాన్ మోహః ప్రవర్తతే ।
అతో గణేశభక్త్యా స మాయయా వర్జితో భవేత్ ॥ ౧౬॥

పఞ్చధా చిత్తవృత్తిశ్చ పఞ్చధా సిద్ధిమాదరాత్ ।
త్యక్వా గణేశయోగేన గణేశం భజ భావతః ॥ ౧౭॥

తతః స గణరాజస్య మన్త్రం తస్మై దదౌ స్వయమ్ ।
గణానాం త్వేతి వేదోక్తం స విధిం మునిసత్తమ ॥ ౧౮॥

తేన సమ్పూజితో యోగీ ప్రహ్లాదేన మహాత్మనా ।
యయౌ గృత్సమదో దక్షః స్వర్గలోకం విహాయసా ॥ ౧౯॥

ప్రహ్లాదశ్చ తథా సాధుః సాధయిత్వా విశేషతః ।
యోగం యోగీన్ద్రముఖ్యం స శాన్తిసద్ధారకోఽభవత్ ॥ ౨౦॥

విరోచనాయ రాజ్యం స దదౌ పుత్రాయ దైత్యపః ।
గణేశభజనే యోగీ స సక్తః సర్వదాఽభవత్ ॥ ౨౧॥

సగుణం విష్ణు రూపం చ నిర్గుణం బ్రహ్మవాచకమ్ ।
గణేశేన ధృతం సర్వం కలాంశేన న సంశయః ॥ ౨౨॥

ఏవం జ్ఞాత్వా మహాయోగీ ప్రహ్లాదోఽభేదమాశ్రితః ।
హృది చిన్తామణిమ్ జ్ఞాత్వాఽభజదనన్యభావనః ॥ ౨౩॥

స్వల్పకాలేన దైత్యేన్ద్రః శాన్తియోగపరాయణః ।
శాన్తిం ప్రాప్తో గణేశేనైకభావోఽభవతత్పరః ॥ ౨౪॥

శాపశ్చైవ గణేశేన ప్రహ్లాదస్య నిరాకృతః ।
న పునర్దుష్టసంగేన భ్రాన్తోఽభూన్మయి మానద!॥ ౨౫॥

ఏవం మదం పరిత్యజ హ్యేకదన్తసమాశ్రయాత్ ।
అసురోఽపి మహాయోగీ ప్రహ్లాదః స బభూవ హ ॥ ౨౬॥

ఏతత్ ప్రహ్లాదమాహాత్మ్యం యః శృణోతి నరోత్తమః ।
పఠేద్ వా తస్య సతతం భవేదోప్సితదాయకమ్ ॥ ౨౭॥

॥ ఇతి ముద్గలపురాణోక్తం ప్రహ్లాదకృతం గణేశస్తోత్రం సమ్పూర్ణమ్



No comments:

Post a Comment